ΣΧΕΔΙΑΣΗ:Κλασικο banditΟι αισθητικες διαφορες αναμεσα στο νεο bandit 1250s και στο προηγουμενο 1200s ειναι ελαχιστες.
Χρειαζεται καποιος αρκετα παρατηρητικος για να εντοπισει οτι πλεον ο κινητηρας δεν ειναι βαμενος μαυρος
και το τελικο ειναι ογκωδεστερο(αυτο αλλαζει)
Και αν για τις διαφορες αναμεσα στα 2 μεγαλα bandit χρειαζεται νακοβει το ματι σου,σε αυτες που ξεχωριζουν την εκδοση
1250κεκ με 650 χρειαζεται στην καλυτερη περιπτωση ενας κατοχος bandit!
Οι μονες διαφορες αναμεσα στα δυο εξαντλουνται στο ψαλιδι το οποιο ειναι μεγαλυτερης διαμετρου και ποιο ενισχυμενο,οπως επισης
και το πιρουνι ειναι μεγαλυτερο αλλα δεν φαινεται ευκολα,αλλη μια διαφορα ειναι τα χρωμιωμενα δαχτυλιδια στον πινακα οργανων.
ΠΛΑΙΣΙΟ/ANΑΡΤΗΣΕΙΣH SUZUKI διατηρησε τη φιλοσοφια τοθ bandit οσον αφορα οδικη του συμπεριφορα,ωστοσο τη βελτιωσε με μικρες ουσιαστικες αλλαγες,
Το πλαισιο δεν αλλαξε αλλα εχει υποστει καποιες μετατροπες(αυξηση της διαμετρου των δοκων)που το κανουν ποιο ακαμπτο και στιβαρο.
Μικροαλλαγες και στο συστημα αναρτησεων και θα διαμαρτηρηθουν μονο υπο μεγαλη πιεση.
Μπροστα συνανταμε την δυνατοτητα ρυθμισης της προφορτισης,ενω πισω ρυθμισεις προφορτισης και αποσβεσης επαναφορας.
ΦΡΕΝΑ:ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣΤο μπροστινο φρενο του 1250s διαθετει δυο δισκους 310χιλ με 4πιστονες δαγκανες ενω πισω αναλαμβανει μονος δισκος 240χιλ με μονοπιστονη δαγκανα.
Η αισθηση που προσφερουν ειναι αρκετα καλη ωστοσο,αν και ειναι σχετικα δυνατα,δεν παρουσιαζουν την αριστη εικονα που θα περιμεναμε απο μια μοτοσυκλετα αυτης της κατηγοριας.
Ειδικα στις μεγαλες ταχυτητες σε αφηνει με την εντυπωση οτι το φρεναρισμα δεν ειναι τοσο αμεσο οσο θα επρεπε.
Το θετικο στην ολη υποθεση,παντως ειναι οτι η υπαρξη ABS σου επιτρεπει να γραπωσεις αφοβα τη μανετα και να φρεναρεις εγκαιρα.
ΑΝΕΣΗ/ΕΡΓΟΝΟΜΙΑΣτα βηματα κληρονομιας των bandit το νεο 1250s ευνοει την ανεση του αναβατη ακομα και σε μεγαλα ταξιδια!
Η θεση οδηγησης ειναι ορθια και ξεκουραστη,ενω η σελα μπορει να ρυθμιστει καθ υψος.
Επιπλεον προβλημα στον αερα θα αντιμετωπισουν μονο οι ψηλοι αναβατες.Οσον αφορα στις αναρτησεις αυτες ειναι πιο σφιχτες απο το προηγουμενο bandit,ωστοσο ειναι σχεδιασμενες με γνωμονα την ανεση και οχι την sport οδηγηση.
Mε λιγα λογια..
Στην πολη το Bandit θα αποδειχθει αρκετα ανετο σε σχεση με τον ογκο και τα κιλα του.Μολις ο αναβατης συνηθισει το βαρος του(το οποιο σε προδιαθετει για ταξιδι αλλα και οχι για πηξημο στην πολη)θα κινηθει πολυ ανετα και εντος των τειχων.
Η λειτουργια του μοτερ στις χαμηλες σ.α.λ ειναι αρκετα καλη,αν και υπολειπεται σε δυναμη των ανταγωνιστων του,και θα κινηθει ανετα το BAndit αναμεσα στα αυτοκινητα και αλλα εμποδια.
Η Ισχυς του θα αυξηθει γραμμικα,οσο ανεβαινουν οι στροφες,ενω την παρασταση θα κλεψει η εκπληκτικη ροπη του,η οποια κανει αισθητη την παρουσια της σε καθε χουφτωμα του γκαζιου.
Το BANDIT 1250s ομως θα νιωσει πολυ καλυτερα οταν ταξιδεψει.Στην εθνικη θα καταπιει με ανεση τα χιλιομετρα και θα παραμεινει σταθερο μεχρι και την τελικη του καπου μετα τα 260χλμ/ωρα.
Ουτως η αλλως η ισχυς του θα εξαντληθει λιγω νωριτερα και θα αφησει ενα μικρο παραπονο στον αναβατη του.
Απο την αλλη,σε επαρχιακο και σφιχτο δικτυο,το μεγαλο bandit θα κινηθει με μεγαλη ευελιξια και δεν θα διστασει να υιοθετησει καπως ποιο sport ρυθμους.Το οριο βεβαια θα το θεσουν οι αναρτησεις και το μεγαλο βαρος του,καθως οι συνεχεις εναλλαγες κλισης η ενδεχομενη πιεση θα βρεθουν αντιμετωπες με την βασικη φιλοσοφια της μοτοσυκλετας η οποια ευνοει την ανεση του αναβατη και οχι την σπορ οδηγηση.+ Ροπη,πρακτικοτητα,εκπληκτικη τιμη
- Θα θελαμε δυνατοτερο μπροστινο φρενοΠηγη:μοτοτριτη
(Διαβαστε το γιατι κουραστικα να το γραψω ρεμαλια)